Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt lyst på sorte DE-lykter til min e30, men idag bare for morro skyld, klistra jeg på noe sotepapir på alle frontlyktene, bare tok av ringen rundt lykta, på med såpevann, og klistra på sotefilm, og trykket på ringen ijen, og skar fint rundt under ringen!

Resultatet ble ganske bra vil jeg si, men sykt å mørke lyktene ble i dagslys!!

Lyset generelt på kveldstid ble noe redusert, men ikke betydelig!

Hva vil onkle blå si, om dem stopper meg i teknisk e.l?

Har jo sorte baklykter(sotespray med klarlakk), dem har dem ikke sagt noe på!

Skrevet

Er nok en ting som kan bli problem ved f.eks EU godkjenning. Spesielt hvis de ble veldig mørke. E-merkingen til lyktene er jo også ikke gyldig lenger ved denslags "oppgradering".

Svart damestrømpebukse festet utenpå, er en annen form for billig soting av lykter jeg har sett :lol: .

Skrevet

lyser akkurat passelig syns jeg! Syns det ble kult med at lyktene går i ett med den sorte grillen :P Men blir nok til å måtte fjerne det om jeg blir stoppa a snuten..

Harry er tøøft 8)

Skrevet

Er jo en del folk i USA som kjøper lys sotefilm til lyktene, ferdig utskåret. Er jo tøft hvis resten av bilen er mørk og ikke gul :lol: Bare ha det lyst nok, så blir du nok ikke stoppet så veldig fort. Dessuten er det jo ikke så dyrt

Skrevet

At det er tøft med svarte lykter på e30 er det ingen tvil om, men metoden din høres litt tvilsom ut. Tviler på de blå indianerne sier så mye på lyktene, er nok verre med pkk. At du ikke synes lyset på e30 er dårlig får meg til å tro at du trenger briller :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...