ReiRud Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= pris diskuteres ved hurtig avgjørelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Ja bilder er jo aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Bra reg avgift:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Bra reg avgift:-) Haha Bilder sier mere 1000 ord sies det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 xenonlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 gratis reg.avgift før 11.02.2008...gratis innen 2måneder, jeg betalte på desember.. ettermontert xenonlys... kommer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 bilder er kommet på autodb dårlige bilder egentlig, men sånn blir det når man jobber til det blir mørkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Er dette coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 glem det..fant annonsa.. skifta noe slitedeler nå i det siste eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 direkte link til annonsen: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 glem det..fant annonsa..skifta noe slitedeler nå i det siste eller? 4-dørs ja skifta noe ja, nye hjullager foran og bak på venstre side, nye bremseklosser bak ihvertfall, ny termostat, olje og filter ble skifta rett før jul..det jeg husker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Skulle bare vært litt lengre sør. så kunne jeg vært intresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Denne bilen har jeg mange gode minner fra ;p En kompis som eide den før.. Hvordan er bilen teknisk? Og ja, den går utrolig godt for å være 325i! Helt sinnsyk lyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 Skulle bare vært litt lengre sør. så kunne jeg vært intresert hvor bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 Denne bilen har jeg mange gode minner fra ;p En kompis som eide den før.. Hvordan er bilen teknisk?Og ja, den går utrolig godt for å være 325i! Helt sinnsyk lyd!! hehe bilen var mindre bra når jeg kjøpte den...men er bra teknisk nå den går helt utrolig bra, og hvor kommer lyden ifra? er jo orginal eksos... men er sinnsyk lyd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg