Løvseth 87 Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Hei Ønsker å kjøpe 17" felger til min e36 Med eller uten dekk
///Mysild Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 har noen oz vela felger til som skal selges... litt merker og slikt på dem, da forrige eier hadde for smale dekk på men alle dekk er nye nå, 235/40 bak og 225/45 foran.. 4000,- gav 5000 bare for dekk har ligget urørt i 1 år...
iNthe Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Har noen kjempefine (bmw) M Contur som er laget til 3-serie. Passer perfekt på. Var helt nye dekk i fjor sommer, som er kjørt i to måneder. Veldig gode. Du skal få en kjempegod pris på dem. Kan sende dem sammen med blå skinn stoler til sedan. Om vi skal bytte interiør mot det du har liggende.. Hvis du ser på bilen til //Mysild her, som jeg linker til.. så er det slike felger han har på bilen http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63380&postdays=0&postorder=asc&start=15
-Anders- Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Ligger noen strøkne OZ Ceres ute på finn. Noe av det feteste på E36. Det krever valsing selvsagt, iom det er 5 serie innpress. edit: LINK HER
///Mysild Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 hehe... bare hyggelig for lånet av bildet ja
iNthe Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 hehe regnet med det gikk greit.. du er fornøyd med felgene da? kjempegode felger, tåler en lite trøkk om man er uheldig
///Mysild Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 selvfølgelig så lenge du skriver ///mysild med tre / hehe ja, jeg er veldig fornøyd med de skal bare gi de en shining til våren, kanskje lakke de tåler en god del faktisk, imponert over det hehe
Ad|oS Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Har disse felgene til salgs. Bare dekk på to av felgene i dimensjonen 225/45 dekk. Felgene er forøvrig 8x17", ET37 om jeg ikke tar helt feil. Litt sår og riper, men ikke noe ille. Kan sende flere bilder om du er interessert... PM meg i såfall Flere bilder i tråden min: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... sc&start=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå