A.Teserud Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Hei. driver å skal kjøpe lykter og xenon kitt. lyktene er et sett fra koed i shadowline "mørke" med blinklys. noen som vet åssen type pærer det er i de? og åssen type pærer er det i grøftelysene i fangeren på 91 mod 520? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Mener det er H1 etter det jeg har lest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 det er H1 pærer i fjern/nær å tåke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Var en link som kom her på bimmers før jul. La den under favoritter. Denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Pass på at det er ikke "universal" kit, fordi det er noe dritt å montere (uten de lokkene/dekslene). Du må likson lage hull i alle fire med konisk bor og i to av de, så kan du ikke bare tre gjennom "gummipakningen" som sitter på pærene siden toppen er for tykk. Da må du lime og det er noe dritt å få til skikkelig... arg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 hehe okei;) takk for svar:D skal sjekke det:P men var ikke et universalt kitt var til E34;) men gidder ikke montere de før lyktene kommer. noen som vet leveringstid fra koed? for da er lyktene ute å litt lettere å modifisere om det blir tilfellet;) heller sette inn lyktene etter det. noen som har erfaring med bytte framlykter å blinklys. vanskelig? lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 spesielt erfaring med det kittet shadowline fra koed med svarte lamper og blinklys og "deamon eyes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Pass på at det er ikke "universal" kit, fordi det er noe dritt å montere (uten de lokkene/dekslene). Du må likson lage hull i alle fire med konisk bor og i to av de, så kan du ikke bare tre gjennom "gummipakningen" som sitter på pærene siden toppen er for tykk. Da må du lime og det er noe dritt å få til skikkelig...arg! hehe Eh, hæ? Jeg har montert universelle H1 (og H7) kit mange ganger, på flere E34, og har aldri limt en dritt. Med et konisk platebor går hele greiene på maks 10 minutter, med pakninger og alt på plass. Du borrer opp slik at kontakten akkurat går gjennom (eller pæra om du vil gå den veien), så er det bare å klemme gummipakningen på plass, sette i pæra, koble til kabelskoene i de gamle pærekontaktene (bruk krympeslanger rundt), og plugge de tre kontaktene i ballasten, tut og kjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Takk Takk! hørtes veldig enkelt ut modifisering eller ei;) for det er bare den gamle pæreledningen som skal inn i ballasten og den nye ledninge ut fra ballasten til xenon pærene? eller er det mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Pass på at det er ikke "universal" kit, fordi det er noe dritt å montere (uten de lokkene/dekslene). Du må likson lage hull i alle fire med konisk bor og i to av de, så kan du ikke bare tre gjennom "gummipakningen" som sitter på pærene siden toppen er for tykk. Da må du lime og det er noe dritt å få til skikkelig...arg! hehe Eh, hæ? Jeg har montert universelle H1 (og H7) kit mange ganger, på flere E34, og har aldri limt en dritt. Med et konisk platebor går hele greiene på maks 10 minutter, med pakninger og alt på plass. Du borrer opp slik at kontakten akkurat går gjennom (eller pæra om du vil gå den veien), så er det bare å klemme gummipakningen på plass, sette i pæra, koble til kabelskoene i de gamle pærekontaktene (bruk krympeslanger rundt), og plugge de tre kontaktene i ballasten, tut og kjør. Nærlyslyktene mine har mye tykkere "topp" (1cm) på de dekslene og det var umulig å få pakningen gjennom slik at det var tett. Måtte skjære av den ene delen av pakningen og lime på den som var igjen... Har brukt krypeslanger osv. Det var bare de to nærlyslyktene og plassering av ballastene som var irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå