Gå til innhold

E36 318is som får for mye bensin..

Boosti
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det virker som is`n min får for mye bensin, og det ettertenner en del i eksosen når jeg pumper den forsiktig på gassen. Vaneligvis så små puttrer det bare i bakpotta, men av og til smeller det ganske bra i mitt under bilen også. Det har også et slått tilbake/smellt i green filteret foran et par ganger...dette er en 318is M42

Hva kan jeg gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et helvette rett og slett når is maskinene begynner å kødde seg slik.

du kan starte med å bytte lambda, luftmengdemåler, coiler, gass spjeldsensor.

bankesensor. men tviler på det hjelper! hadde samme problemet på min is! byttet alle disse delene gikk over hele motoren! fant aldri ut hva det var! men setter en finger på hjernen.

spunnet mye ? kom etter jeg var å lekte meg på snøen i noen timer med min gamle is maskin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et helvette rett og slett når is maskinene begynner å kødde seg slik.

du kan starte med å bytte lambda, luftmengdemåler, coiler, gass spjeldsensor.

bankesensor. men tviler på det hjelper! hadde samme problemet på min is! byttet alle disse delene gikk over hele motoren! fant aldri ut hva det var! men setter en finger på hjernen.

spunnet mye ? kom etter jeg var å lekte meg på snøen i noen timer med min gamle is maskin!

Luftmengdemåler, coiler, tennplugg/ledninger er byttet...bilen var sånn når jeg kjøpte den, men jeg anntar at den har blitt lekt med på vintern før. Det er er ikke noe stort problem, for man merker ikke noe til det ved vanelig kjøring. Men jeg har en uvane med og irritere meg over sånne småting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...