Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skifta topp på min E34 520i alt vel so longt. Men dritten vil ikkje starte, dvs den vil men vil ikkje alikavel. Først så tenkte eg at det kunne vere at den ikkje fekk bensin men det får den, no skal eg fylle på kondensfjerner men tviler på at det er det.....

Nåken so har vore ute for noko lignandes som kan gje meg eit par gode råd på kva det kan ver? :oops:

Skrevet

Det er ein M20.

Nai er på veg utover no for å sjekka register osv. Vart rimelig hett i topplokket mitt i går.

Får eg det ikkje til.... billig bil selges:p

Skrevet

Heheh nei skal nok ikkje selga den :P Skjønt min gamle merce svikter ikkje den går og går men denna den sooooooover:p Men eg skal ha den til å gå ellers ender den opp som iler:p Nei får komma meg ut til verkstaden å sjekka registeret. *xfingrane*

Skrevet

180 grader feil på register? Søk litt, så har dette vært oppe for, hmm mellom en uke og fjorten dager. ;) Er nok fler her som husker tråden som kan henvise deg til den, jeg finner den ikke. ;)

Skrevet

*TABBE* Juhu etter å ha sjekka absolutt alt minst 3 gonga gjekk da eit :idea: opp for meg :oops:

Problemet kom på 13 kr i kondensatorfjerner og 400kr i bensin;) Jada var bensin på fra før men svært lite. Bilen har stått ute i mange mange minus og blei tatt inn i ein verkstad som har ein tja ka skal me sei 18-20 C. Uansett plast tank eller ikkje då slår det seg. No går den som ei klokke og har null start problem i det heila tatt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...