Mooncab Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Selger min 88 520i med M5 stoff interiør og 17" TSW felger. Ikke Eu-godkjent, skyldig årsavgift og defekt bensinpumpe. Har skiltene ennå! Lite med rust. Skal ikke mye til for å få den godkjent igjen, eller kan fint brukes som dele-bil. 91 2,0 24V motor og gir (komplett) kan følge med mot litt tillegg i prisen. Gi bud, kan evt. byttes i noe...
BimmerKing Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Flere bilder? Prisantydning m/u motoren du har? Hva må til for å få den godkjent?
Mooncab Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Vet den ene bremse kalperen bak lekker litt, handbrekket må monteres (klossene) og så er det noe slark i forstillingen pluss to utslitte dekk. Motoren som står i er det nettopp skiftet reg reim og vannpumpe på. Har ikke bilder fra bilen innvendig, men har noen andre bilder av selve bilen. Skal ta noen nye bilder i løpet av uka og legge ut. I og med at det er skyldig årsavgift vet jeg ikke hva skal sette prisen til, men kan si 10000 + - uten ekstra motor så kan du bud ut i fra det.
HOLTAN Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Selg heller i deler, så kan jeg kjøpe setene Har seter tilsalgs jeg..
Thor_Eirik Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 solgt/BYTTA bilen? Intr i å bytte i 92 modele omega me alt utstyr? Bytte pluss betaling av skyldig årsavgift? me motorene? Mvh. Thor Eirik
Anbefalte innlegg