Mooncab Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Selger min 88 520i med M5 stoff interiør og 17" TSW felger. Ikke Eu-godkjent, skyldig årsavgift og defekt bensinpumpe. Har skiltene ennå! Lite med rust. Skal ikke mye til for å få den godkjent igjen, eller kan fint brukes som dele-bil. 91 2,0 24V motor og gir (komplett) kan følge med mot litt tillegg i prisen. Gi bud, kan evt. byttes i noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Flere bilder? Prisantydning m/u motoren du har? Hva må til for å få den godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Vet den ene bremse kalperen bak lekker litt, handbrekket må monteres (klossene) og så er det noe slark i forstillingen pluss to utslitte dekk. Motoren som står i er det nettopp skiftet reg reim og vannpumpe på. Har ikke bilder fra bilen innvendig, men har noen andre bilder av selve bilen. Skal ta noen nye bilder i løpet av uka og legge ut. I og med at det er skyldig årsavgift vet jeg ikke hva skal sette prisen til, men kan si 10000 + - uten ekstra motor så kan du bud ut i fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharif Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Selg heller i deler, så kan jeg kjøpe setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOLTAN Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Selg heller i deler, så kan jeg kjøpe setene Har seter tilsalgs jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor_Eirik Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 solgt/BYTTA bilen? Intr i å bytte i 92 modele omega me alt utstyr? Bytte pluss betaling av skyldig årsavgift? me motorene? Mvh. Thor Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASB Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg