iverseo Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Varmapparatet har sluttet å virke. Jeg måler 0.86v bak på kontakten i dashbordet! Skal det være 12v der, eller skal det være mindre Volt? Noen som kan hjelpe meg? Ev hvor releet etc er.. Litt trasig å være uten nå på vinteren:) Takker for alle svar, Ole
Stian Børresen Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Er vel et kjent problem at disse varmeregistrene ikke hele tiden fungerer så godt på e30:P Er sikkert selve varmeapparatet som er gåent, tar ikke så lang tid å bytte om det er gåent.
iverseo Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Viftemotoren virker som den skal den. Mangler strøm inn på kontakten!
Stian Børresen Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Da har du samme problemet som jeg hadde på den ene e30'n jeg hadde=\ jeg fikk aldri tid til å feilsøke noe spesielt på det så jeg kjørte en strømførende kabel inn i kontakten slik at den gikk uavhengig av resten av bilen's strøm:P kunne ha på varmapparatet selv om du ikke hadde i nøklene, men det gjelder å ikke være glemsk:P Jeg går ut ifra at dette egentlig er en liten bagatell så jeg håper du får fiksa det, irriterende uten varmeapparat på denne tiden av året:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå