Kobar Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 er det noe form for varme i seter? ser at du selger masse her inne, så jeg vil gi dg ett tilbud fra meg! 7000kr for begge skinnstolene og alle 15" MIM felgene og linselysa! så møtes vi på kaien i stavanger? Hva sier du til det??
jarli Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 er det noe form for varme i seter?ser at du selger masse her inne, så jeg vil gi dg ett tilbud fra meg! 7000kr for begge skinnstolene og alle 15" MIM felgene og linselysa! så møtes vi på kaien i stavanger? Hva sier du til det?? Ikke varme i setene..7500 skal du få det for. Jeg kan dessverre ikke møte deg i Stavanger, siden jeg har det ganske travelt da jeg kommer hjem i vinterferien ca 15.feb (har en bil som skal pusses ned og lakkeres) Men jeg kan møte deg på kaien i Skudenes
Kobar Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 dersom jeg må reise over til skudenes står budet ved 7k! møter du meg ved stavanger skal du få 7500kr
Rayman Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 dersom jeg må reise over til skudenes står budet ved 7k! møter du meg ved stavanger skal du få 7500kr Så sta du var da nå gikk du glipp at 2 strøkne stoler iallefall, tror broderen min fikk de
jarli Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 dersom jeg må reise over til skudenes står budet ved 7k! møter du meg ved stavanger skal du få 7500kr Så sta du var da nå gikk du glipp at 2 strøkne stoler iallefall, tror broderen min fikk de Jepp, stolane e mest sannsynlig solgt te naboen nå
haukland Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Heisann. Sto at stolene sannsynligvis er solgt! er dem solgt eller har du dem fortsatt ? Mvh Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå