Bamsebrakar Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Noen som har gjort dette før? Regner med de ikke passer rett på originale fester, er det eventuelt mye ball å lage nye fester? Dette er i en 2 dørs E30 med seter fra en 2 dørs E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Jeg driver å putter e36 seter i min e30 nå. Enten må du lage braketter for å få festa setene eller så må du bytte understell. Jeg bytter understell, ikke akkurat plankekjøring, men skal få det til. Jeg vet ikke hvordan et sete fra e46 ser ut under, så jeg kan ikke si noe spesifikt. Men jeg kan si at det er en del jobb, må kappe og tilpasse diverse. Årsaken til at jeg bytter understell kontra å lage braketter er plasseringen av setet. Setet vil bli forskøvet ut mot døra pga bredden, ca en tomme med mine seter(vader). Er ikke så mye det, men jeg tror jeg hadde merka det på kjørestillingen. Det er også mulig å sveise om festene i gulvet selvsagt, det er jo en mulighet hvis du renoverer uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå