///Mysild Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 har sett mange inne her på forumet som er fra sørlandet, men kan jo nesten ikke huske å ha sett noen biler... står de fleste som garasjeobjekter eller? nå bør vi ha en fornøyd Dr_s her kan ikke folk slenge ut et bilde av sin bil slik at man kan se litt nøyere på bilene i forbifarta og evt hilse hvis man ser en likesinned på veien min bil forøvrig: vintertid: sommertid: før lakkering til våren..
stianosthus Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Dette er min 328IAT. Bor i Flekkefjord, men er både i Kristiansand, Sandnes og Stavanger rett som det er
CandyCab Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Vil ikke utsette min for salt og dritt derfor er min i garasje fortiden... bor i Lillesand btw
///Mysild Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 stian: fin bil... du var på minitreffet i parken i høst? syntes jeg så en bil som var ganske så lik der... candycab: det skjønner jeg godt sykt stilig
Ad|oS Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Var nok den som var her borte ja. Meget pen E30 forresten!
///Mysild Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 ufattelig hva man kan huske seng ut bilde av bilen din også da ad|os.... eller, å nei.... den er jo borte den hehe
stianosthus Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 stian: fin bil... du var på minitreffet i parken i høst? syntes jeg så en bil som var ganske så lik der.. Stemmer det, jeg var på treffet. Meget Pen E36 du har
///Mysild Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 takk takk vi får prøve oss på et nytt treff litt nærmere våren... får håpe det blir litt bedre oppmøte
zephyr23 Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Her har du noen av min bil, som dessverre salt kjøres nå grunnet at jeg ikke har noen anna bil å kjøre :/ Vil så gjerne sette den vekk
Rabies Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Min har du jo sett den er forholdsvis kjip men forhåpentligvis blir det endringer så fort som mulig
///Mysild Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 kom ikke opp noe bilde zephyr gromcompacten til rabies blir rå til våren den
Rabies Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Får jo håpe det ja. Er på andre røykfrie dag nå. (motiverer meg selv med å tenke på pengene jeg sparer, som igjen kan brukes på bil )
///Mysild Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 jepp... i know himla fin bil den rød ikke dum den andre heller egentlig...
kvileren Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Får slenge meg på her siden jeg nå har flyttet tilbake til Kristiansand etter å ha studert og jobbet noen år i Oslo. Kjører en 06 116i m-sport. Har sett at det finnes flere nesten like biler i byen, jeg har den med BR skilter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå