Hyggmaister Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Får jo håpe det ja. Er på andre røykfrie dag nå. (motiverer meg selv med å tenke på pengene jeg sparer, som igjen kan brukes på bil ) Go for it! Skulle det bli hårde tider, tenk på de andre som har klart det...Du skal faen ikke være dårligere (no pain no gain )Beste lykkeønskninger!
///Mysild Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 fin bil det da kvileren fant ut at jeg må utvide litt... kanskje ikke alle som blir sett, men er jo greit å vite
Tommy Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Her er mine. GT'en står vinterlagret, mens 1 eren er ute på veien å triller på jæren.
Ad|oS Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Tommy, du må snart få tatt non skikkelige bilder av den bilen din! (GT'n selvfølgelig)
kvileren Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Mye fine biler her! Fint for meg at området ble utvidet litt. JObber som selger så jeg kjører endel i dette området. @Tommy: Har du sorte nyrer på 1'eren? Jeg vurdere sorte E90 look nyrer på min fra Schmidemann, men vet ikke helt hvordan det evt kommer til å ta seg ut, har du noen flere/bedre bilder?
Mauro Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Er kommer min. Egentlig lagret for vinteren, men har vært ute noen ærend med den. :\
Ågedal Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Jeg har da verdens sprekeste IS. Bilen er trimmet med M-matter og den går som en los.Men står i garasjen og har ikke blitt brukt på år og dag, synd egentlig
Tommy Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Tommy, du må snart få tatt non skikkelige bilder av den bilen din! (GT'n selvfølgelig) Det ligger en hel haug med bilder av den i vinterdvalethreaden (link i signaturen min)
Tommy Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Mye fine biler her!Fint for meg at området ble utvidet litt. JObber som selger så jeg kjører endel i dette området. @Tommy: Har du sorte nyrer på 1'eren? Jeg vurdere sorte E90 look nyrer på min fra Schmidemann, men vet ikke helt hvordan det evt kommer til å ta seg ut, har du noen flere/bedre bilder? Jeg så også på disse E90 look nyrene, å likte de ikke i det hele tatt, så jeg lakkerte de originale sorte.
///Mysild Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 mauro: var du ute å kjørte i dag? syntes jeg så en blå cab forbipå motorveien på jobben på rosseland tommy: den ække kjedelig den gt`en!
Mauro Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 mauro:var du ute å kjørte i dag? syntes jeg så en blå cab forbipå motorveien på jobben på rosseland tommy: den ække kjedelig den gt`en! Stemmer nok det. I ett helvetes snø vær... Grunnen til at jeg var ute å kjørte da, var for å få bilen i sikkerhet ! (vekk fra snøen) hehe
///Mysild Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 stmmer... så en fin bil komme snikende forbi der hehe...
AndersM Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Her er min i vintermodus... : Gleder meg bare til våren jeg så jeg får på m-tech2 fronten/19" osv... DET blir godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå