Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Får jo håpe det ja. Er på andre røykfrie dag nå. (motiverer meg selv med å tenke på pengene jeg sparer, som igjen kan brukes på bil :D )

Go for it! :D Skulle det bli hårde tider, tenk på de andre som har klart det...Du skal faen ikke være dårligere :D (no pain no gain :P )Beste lykkeønskninger!

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mye fine biler her!

Fint for meg at området ble utvidet litt. JObber som selger så jeg kjører endel i dette området.

@Tommy: Har du sorte nyrer på 1'eren? Jeg vurdere sorte E90 look nyrer på min fra Schmidemann, men vet ikke helt hvordan det evt kommer til å ta seg ut, har du noen flere/bedre bilder?

Skrevet

Jeg har da verdens sprekeste IS. Bilen er trimmet med M-matter og den går som en los.Men står i garasjen og har ikke blitt brukt på år og dag, synd egentlig :cry:

Skrevet
Tommy, du må snart få tatt non skikkelige bilder av den bilen din! (GT'n selvfølgelig)

Det ligger en hel haug med bilder av den i vinterdvalethreaden (link i signaturen min)

Skrevet
Mye fine biler her!

Fint for meg at området ble utvidet litt. JObber som selger så jeg kjører endel i dette området.

@Tommy: Har du sorte nyrer på 1'eren? Jeg vurdere sorte E90 look nyrer på min fra Schmidemann, men vet ikke helt hvordan det evt kommer til å ta seg ut, har du noen flere/bedre bilder?

Jeg så også på disse E90 look nyrene, å likte de ikke i det hele tatt, så jeg lakkerte de originale sorte.

Skrevet
mauro:

var du ute å kjørte i dag? syntes jeg så en blå cab forbipå motorveien på jobben på rosseland ;-)

tommy: den ække kjedelig den gt`en! ;-)

Stemmer nok det. I ett helvetes snø vær... :shock: Grunnen til at jeg var ute å kjørte da, var for å få bilen i sikkerhet ! (vekk fra snøen) :roll: hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...