A.Teserud Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Hei noen som har erfaringer fra å handle derfra? lang leveringstid? trygt? ser veldig profft ut men har ingen erfaring. tenkte bare skulle høre hva dere tenker;) spess int i leveringstida;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Bruk søkefunksjonen. Er en tråd om dette i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Min pakke ventes i morgen eller lørdag Var i postens hender FOM i går, så nå er det opp til dem Er proft, og et trygt sted å handle med gode priser. Regn en uke på leveringstid. Tenk deg: først skal det shippes til Norge, og deretter skal posten levere det fra TNT (som koed bruker) og til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 de kara er greie og handle fra ja du får vell leveringstid vis du bare spør de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 takk for kjapt svar:D hørtes veldig seriøst ut så da går det nok bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 ja, koed er absolutt en plass å anbefale har bestilt mye deler der, billigt å grei service liker koed bedre enn gs selv om jeg får delene fra gs ett døgn etter bestilling så hjelper ikke det asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 KOED er utrolig seriøse. utrolig god service får du der av Geir Ove og Fredrik. jeg kjøper ikke deler noe annet sted en hos KOED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå