andy78 Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 ja du har rett i d. de legger sikkert ikke merke til d. men va skjer vist jeg bruker hjernen som står i 2litern då. tenner forskjellig starter ikke eller va.jeg har ikke peiling så derfor jeg spørr dumt
Galskap Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 mener og ha hørt at hjernene går overens, sålenge begge har vanos! skal ikke si noe for sikkert. men sjekk det på gsbildeler, delenr osv så er du sikker
andy78 Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 ja d kan eg sjekke. ellers så får eg ringe en kamerat i bæææææææærgen som jobbe på jæger bmw og høre
fosland Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 skal du bytte motor og få dette godkjent må du og ha drivverk fra 2.5. da for ikke og få en annen utvekling enn hva som er typegodkjent med din motor, er mer enn som så! men hvorfor i alle dager godkjenne en slik motor når du allerede har 2 liter fra før av?.. jeg vil si att i 95% av tilfeller eu og og teknisk legger de ikke merke til at det er 500cc for mye.. det måtte da isåfall være en som har generelt peiling på bmw, og evt. ser at luftinnsugsbelg er noe større på 2.5 enn 2.0!det er vel den eneste plassen man kan se forskjell på motorene uten og begynne og skru på den!.. ikkje for å være en pessimistisk skrulling men... Sett at han kommer utfor en ulykke eller lignende med bilen og det blir forsikringsoppgjør. vil det ikkje da bli problemer? Hverken forsikringsselskap eller politi er spesielt glad i ombygde biler som ikkje er godkjent. veit ikkje om du bryr deg så mykje om slikt, men kanskje verdt å tenke på?
andy78 Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 har tenkt på fler ting. og funnet ut at jeg setter i en 2.0 med stor sannsynlighet. en motor som er gått 170000 og er kjørt fint. får motor og montering for 10000. syns d var en ok pris.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå