BMWM Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Bilen er en BMW E30 324TD 1988 modell. Er ikke så mange av disse! Bilen er i god stand, er en skade på venstre jørne fremme, men d er ikke noe problem å ordne. Er ikke så me rust på bilen, eneste litt overflaterust på ett par steder. Har sveist inn ny innerskjerm bake på venstresiden. Nylig skiftet bakplaten og nylakket bak. Nettopp skiftet olje, oljefilter, luftfilter, diselfilter, girolje, difrensialolje, hjullager høyre fremme. Har også tatt ned bakakselen og skiftet alle foringer og stabilisatorstagene. Nye bremserør, bremseslanger og bremseklosser bak. Motor går helt fint. Ring får mer info. TLF 91561315 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 575#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Hvordan er forbruket på en så gammel dieselmotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hvordan er forbruket på en så gammel dieselmotor? hmm, ligger vell på 0,6-0,7 på langkjøring å underkant av 1 på blandet tror jeg, er ikke helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Har du solgt bilen? Hvordan er det med EU-godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Har du solgt bilen? Hvordan er det med EU-godkjenning? hei! bilen er ikke solgt enda nei.. bilen skal eu-godkjennes i februar i år, men jeg skal få den godkjent før den blir solgt, så d trenger du ikke å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Er det mulig å diskutere prisen litt med deg da? Tar du evt innbytte? I denne f.eks--> http://www.kai-v.com/e36selgeshtm.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Er det mulig å diskutere prisen litt med deg da? Tar du evt innbytte? I denne f.eks--> http://www.kai-v.com/e36selgeshtm.htm har du msn? så kan vi ta d der:) eventuelt ring mei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Da har jeg lagt deg til på MSN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jekketrall Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Er bilen solgt enda? Hvor mye kunne du tenkt å ha igjen for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Interresert å bytte med 325iX? Jeg er VELDIG gira på e30 diesel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Fakk heller! Om så feriepengene må til og jeg blir sittende med 2 biler, får det bare være! Jeg SKAL ha denne bilen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Kjøpt den av en Isfjording? Mener huske denne bilen, den var meget pen da han kjøpte den, men han er noe fersk i gamet, derav bulken foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Denne bilen hadde faktisk jeg for noen år siden også Ikke meninga å rote til salgstråden din, men du får ta det som en gratis "bump"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg