Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg en vinterbil der det var påmontert angeleyes. Disse ser meget bra og orginal ut men jeg har heller lyst på sorte DE. Så jeg vil helst bytte de i noen sorte DE frontlykter.

ybvbbgg869qcgznp000m.jpg

Arkivbilde

Er også MEGET int i bbs-felger til E30 M3`n min!

Skrevet
å merke er lyktene? har du en ca pris du vil ha for dem hvis du skal selge de? reflektorene er gåene på mine så må ha no nye lykter :roll:

Merket er FK Automotive og jeg har som sagt mest lyst å bytte. Men du kan gi meg et bud.

Skrevet
går det ann at de paser til e34 om jeg bruker den brakketten som jeg har orginalt, bare skru selve lyskasteren ut å sette inn disse?

Beklager men dette vet jeg ikke! Kanskje det er noen andre her som vet det???

Skrevet

står de på en facelift for koblingene er vel litt forskjelliga på pre facelift å facelift? hvis de passer rett på en facelift så legger jeg inn et bud på 1300,- :)

Skrevet
står de på en facelift for koblingene er vel litt forskjelliga på pre facelift å facelift? hvis de passer rett på en facelift så legger jeg inn et bud på 1300,- :)

De står idag på en 89 modell facelift. Men 1300 er uansett for lite. Kan forresten legge til at de som har E34 kan bruke orginalbranketene og bare skifte selve lyktene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...