Anderslien Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Jeg er på jakt etter ny bil nå. Jeg ønsker derfor å kjøpe en av de modellene nevnt i overskriften. Vil helst ha coupe, men si ifra hvis du har en sedan eller cab du vil selge. Touring er ikke interessant. Min mail: anders_lien@hotmail.com
Ad|oS Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Du har sjekka alt som ligger på autodb, finn og tinde? Sikkert lurt skrive en max sum du har tenkt å bruke
Anderslien Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Ja, har sett der, men finner liksom ingen som har det utstyret og utseende jeg er ute etter. Maks pris er 240.000kr.
Ad|oS Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Bare å ramse opp utstyr du må ha, så er det lettere for deg å komme i kontakt med riktig selger. Samme gjelder utseende
isanfa Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Hva med denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 2abcs-LGg7
Anderslien Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Hva med denne?http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 2abcs-LGg7 Nei, liker ikke den noe særlig. Det er jo ikke en original 328, og jeg vil ikke ha sånn styling på bilen min ihvertfall. Sikkert noen som er villig til å betale så mye for en sånn bil, men ikke jeg.
Anderslien Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 Hva mener du om min bil da? Ser veldig fin ut, men jeg har nettopp kjøpt meg en 2000 328ci Får den i neste uke, så tenkte jeg skulle legge ut post om den da. Hadde også et krav om at det skulle være diger skjerm med navi og tv i bilen når jeg første skulle kjøpe meg sånn dyr bil, og det har den jeg har kjøpt. Den har alt utstyr faktisk
aloebiz.net Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Grattis legg ut link her til tråden din da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå