bmw520 Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Hei, noen som vet hvor dette sitter, nå har jeg leite å leita og finner d ikke, beror helt sikker på hvor dårlig jeg er i tysk tenkte å finne dette, da den ikke gløder etter jeg bytta glødepluggene, fatter ikke dette altså Takke for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Gløde rele sitter nok i E boksen høyre side bakkant i motorrom når du skrur opp di 4 skruene (svart lokk) der sitter også en kraftig sikring mulig 80 A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 Gløde rele sitter nok i E boksen høyre side bakkant i motorrom når du skrur opp di 4 skruene (svart lokk) der sitter også en kraftig sikring mulig 80 A. ja, jeg fant den i kveld sikringen var gått, men etter bytte, så starter ikke dritten alikevel var en ledning som kom borti gods, derfor røk sikringen, så d ble fiksa, men nå får den spenning til glødepluggene, uten at den starter, skjønner ikke dette, og diesel for den.Noen som har vært borti dette, eller skjønner hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 ingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Deffekte glødeplugger ? en eller to deffekte gjør den nesten ikke startbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Deffekte glødeplugger ? en eller to deffekte gjør den nesten ikke startbar. Alle var ny og helt iorden, kjøpt hos GS men fikk start på bilen idag, trodde den fikk diesel, for jeg kjente eksos lukt, men d fikk den ikke gitt , dieselen har jammen med siget tilbake noe så dieselpumpen er nok sliten men den går nå. Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 hei,driver å leter etter den 80 ampere sikringen dere beskrev her...hvor i alle dager er den? bilen min vil ikke starte----hjelp,null gløding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 hei,driver å leter etter den 80 ampere sikringen dere beskrev her...hvor i alle dager er den? bilen min vil ikke starte----hjelp,null gløding gs bildeler eller koed har sikring men du fikser nå fint en selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 fant og fikset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 hei, vet at dette er en gammel tråd men har en 525 tds å den startet å virket supert igår. men idag så fikk jeg ikke start igjen.. glødet utrolig mange ganger men bare kjinner uten at den starter. hva kan problemet være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 e34 stasjonsvogn det er snakk om.. kan det være diesel filteret som er tett/ frøset eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå