Gå til innhold

starter ikke etter glødeplugg bytte 525TDS E34 (FIKSET)

bmw520
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet hvor dette sitter, nå har jeg leite å leita og finner d ikke, beror helt sikker på hvor dårlig jeg er i tysk :(

tenkte å finne dette, da den ikke gløder etter jeg bytta glødepluggene, fatter ikke dette altså :evil:

Takke for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gløde rele sitter nok i E boksen høyre side bakkant i motorrom når du skrur opp di 4 skruene (svart lokk) der sitter også en kraftig sikring mulig 80 A.
ja, jeg fant den i kveld :D sikringen var gått, men etter bytte, så starter ikke dritten alikevel :evil: var en ledning som kom borti gods, derfor røk sikringen, så d ble fiksa, men nå får den spenning til glødepluggene, uten at den starter, skjønner ikke dette, og diesel for den.

Noen som har vært borti dette, eller skjønner hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deffekte glødeplugger ? en eller to deffekte gjør den nesten ikke startbar.

Alle var ny og helt iorden, kjøpt hos GS men fikk start på bilen idag, trodde den fikk diesel, for jeg kjente eksos lukt, men d fikk den ikke gitt , dieselen har jammen med siget tilbake noe :evil: så dieselpumpen er nok sliten :( men den går nå.

Takk for hjelpen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
hei,driver å leter etter den 80 ampere sikringen dere beskrev her...hvor i alle dager er den? bilen min vil ikke starte----hjelp,null gløding

gs bildeler eller koed har sikring :wink:

men du fikser nå fint en selv også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...