bmwmaxi Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Driver og bygger en 2,7 motor til E21 323 min og vet at orginal annleget klarer max ca 174hk. Vet at mang mener at dette er et drittanleg men det er bare siden de fleste ikke vet noe om det, gikk heldigvis skolen når dette fortsatt var pensum. Poenget er og få bilen til og være som om man byggde det når bilen var ny. Husker fra gammelt av at vis man for ex. brukte dyser fra MB 2,8 på Ford Granada 2,8i fikk mann ca 12-16 hk mer. Det jeg da lurer på er om noen har/vet om en nettside hvor man kan se spesefik. på de dysene som er, og gjerne hvilken bil de er i. Det jeg da tenkte på var og bruke dyser og luft/mengdefordeler fra en MB 2,8 da den har ca 187hk orginalt og må jo fint klare oppmot 200hk. Hadde også vært fint om noen har info. om diameter/ luftgjenomstrømning på mengdefordeleren. Leker også med tanken på og bruke et dobbelt anlegg fra en firer type golf 1,6 1,8 blir nesten som doble Webere og den samme gromme lyden. Litt info om projekte: Har 4stk. 323 + 2stk. 316 + 4 til i deler. Recaro intriør. 4 stykk Getreg 5 trins sperre diff 2 sett mim 15" bbs 15" E30 alpina felger 16" Alpina ratt Motorsport ratt lussi ratt alpina understel (dempere + fjærer). Motorsport understel Orginale el. vindu 2 x servostyring 2 stykk bbs fangere bakvinge Zender kanal skjørt= byttes gjerne i noe annet til e21 eller e12/ selges ikke. Orginal motorsport fanger + orginalt motorsport ratt til 535 E-12 (meget skjeldent og nr.522). Blir mest sansynlig brukt i E-12 min 528 76mod. + masse mere Andre projekt. E12 528 76mod. Forhåpentlig vis ferdig i sommer "2008<" E34 535 92mod. E23 745 84mod. Bruksbil 750il 88mod. + 3 til i deler Ser etter alpina fanger til e21 og e12 også muligheten for og låne en jeg kan ta avstøpning av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer325cab Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 hei du.eg hadde tidligere ein MB 190E den har samme system den blei det montert turbo på,dreiv og forsket på kor mykje den kunne klare å fore motoren med.eg kjørte på rundt 1 bar og hadde lambda måler på det,funket heilt fint.den hadde og ein del og gå på med bensin,mengdemåleren hadde lenger slaglengde da eg hadde fullt pådrag. mulig de kan vere til litt hjelp Bil MB 190E 83 mod 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå