toomas Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 som sagt ønsker jeg og kjøpe e36 325. så da lurer jeg på on det er noen her inne som har en tilsalgs til en god pris? vil helst ha coupe men de er stort sett ganske dyre. holder til i vestfold og vil helst slippe og reise mange timer avgårde men litt kjøring må man alltid regne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 foresten så er jeg ikke interessert hvis bilen har masse uorginal jalla styling. men allt som den kan komme orginalt med er bra og litt jalla er det vel på de fleste jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 min da? se på tilsalgs-tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 så fin ut den ja. men minuset er at det er litt langt unna, den har gått litt langt , noe lite ekstrautstyr men fortsatt interessangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå