Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Check Controllen min viser Tail Light Failure, men jeg har gått over alt av sikringer og pærer.

Kan det ha noe med at det er uoriginale baklykter? Var forrige eier som satte de på, så jeg vet ikke om det alltid har vært sånn.

Skrevet
Kan det ha noe med at det er uoriginale baklykter?

Det kan det absolutt ha. Kjent problem.

Jøss, men er ikke dette systemet koblet via pærer og motstand a? Åssen kan andre baklamper ha innvirkning på dette????

Skrevet

Den er vel koblet til kontakten på baklyktene. Hvordan det fungerer i praksis vet jeg ikke. Kanskje det er forskjell i pinnene i kontakten som gjør utslaget, ikke vet jeg. Men kjenner til flere som har fått samme problem med Check Control etter å ha montert uoriginale baklykter.

Edit: Nå hadde ikke jeg Check Control på 320'n jeg hadde før, men når jeg bytta baklykter på den så manglet de uoriginale som jeg bytta til noen pinner i kontakten som de originale hadde. Vil tro at dette kan være nok til at Check Control reagerer.

Skrevet

Noen som vet om en måte å "lure" check control til å tro at alt er som det skal være? evt vet hvordan check control overvåker baklyktene? er en smule lei av den feilmeldinga der... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...