pvujic Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Hei Jeg lurer på om noen vet hva som skjer med gsbildeler nettbutikken, sjekka på torsdag og da fungerte den. Må bestille noen deler for å få vindusviskeren til å fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Får det ikke til å virke jeg heller... Du kan jo sjekke koed.dk eller schmiedmann.com for å finne delene du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 er nede her og, så de må vel ha noen problemer.. skulle ha bestilt en hel haug med deler selv så...! æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pvujic Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 veit hehe, får ikke kjørt før jeg skaffer delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 dem har gått konk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 har gsbildeler gått konk? serr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 sikkert bare tekniske problemer.. Bavaria har visst kjøpt opp 51% av aksjene i Gs også så.. tror nok de lever ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 sikkert bare tekniske problemer.. Bavaria har visst kjøpt opp 51% av aksjene i Gs også så.. tror nok de lever ennå.. Er nok i live de ja.var nå inne på sidene deres i går jeg og bestillte deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 æsj. og jeg som skulle ha sjekka ossn skruer det er på eksosmanifoild m50b25.. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 bestilte deler derifra for to dager siden, men i dag har jeg ikke hatt sjangs å komme inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 æsj. og jeg som skulle ha sjekka ossn skruer det er på eksosmanifoild m50b25.. noen som vet? der er det noen rare skruer som er 7mm tror jeg.fikk ikke tak i utenom orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 jepp.. er nok det det er.. har vært over så og si hele byen men ingen har slikt på lager. så sliter litt med og finne skruer. om noen har ekstra liggende i trøndelagsområdet kjøper jeg gladelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pvujic Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 jeg trenger del nr 6 på vedlagt bilde, vet noen om andre steder man får kjøpt sånt enn gs bildeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Hos BMW forhandlere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Er nok åpen igjen nå, jeg kom hvertfall inn.. Ellers så er ordre telefonen dems: 71 26 67 77 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå