glennb Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Bytta for litt siden bremse skive å klosser framme på min e39 grunnet kast i bremsene, blei bra en god stund, men no er probleme komme tebake, noen som vei ka som kan gjer de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Har ikkje so mykje greie på dette, men eg får begynna å svare. Du får sikkert meir hjelp etter kvart. Kva slags modell har du? (520 osv) Har du kjøpt originale bremser? Kor langt har bilen gått? (Det er ofte foringar som skaper litt problemer på desse bilane) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Garantert kast igjen viss ikke du har kjøpt skikkelige skiver. E39 er veldig kresen på ka skiver den får. Har vore borte de der x antall ganger. Orginal skiver hjelper, eller skikkelige uorginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeAa Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Han jeg kjøpte min e 39 av hadde akkurat samme problem og byttet skiver, men det hjalp bare en liten stund. Byttet deretter casterstag og skiver og ok med en gang. Kjenner du noen med en bra dreiemaskin kan du vel dreie av kastet på skivene og prøve igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennb Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 de er en 520 1996 mod, kjøpte klosser å skive på bilextra. men de varte ikkje so veldi lenge før der va kast igjen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Bilextra er svaret på gåten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennb Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 har dere noe å annbefale da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Sjekk foringer og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennb Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 vilken foringer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firefighter Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 sjekk foringene på casterstaget og bærearmen/lenkearmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Støtter forslaget på kasterstag. Jeg byttet skiver (uorginale) sist vinter, og etter noen måneder var det igjen vibrasjon under bremsing. På service hos Jæger fikk jeg beskjed om at det ikke var kast i skivene. Kasterstagsforingene fikk jeg beskjed om burde byttes. Har ikke byttet disse enda, men i løpet av noen uker blir det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå