Hitokiri Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Dersom jeg flekker ut anlegget på bilen, en BMW Business CD/RDS i en E39, vil den be om kode eller noe annet tøys når jeg setter strøm på den igjen?
Arild G. Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 sannsynligvis ja EDIT: ser at jeg tok feil her min business spiller som kommer fra en z3 har kode.
BRIO Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Det er ikke sikkert du trenger kode på anlegget. Sist sommer sjekket jeg ut dette i forbindelse med at jeg ville bytte ut min Reverse (97 mod) med Business kassettspiller (98 mod) Jeg kunne ikke finne kodekortet for noen av anlegene (visittkortstørrelse). Jeg snakket med et autorisert verksted og måtte skaffe reg. nr. Chassinr. og eierpersonalia, så kunne man skaffe koden til anlegget fra tyskland. Etter noen dager fikk jeg beskjed om at de ikke fant noen kode til anlegene og at de derfor nok ikke hadde dette. Jeg byttet om uten problemer.
Bonden Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Det er ikke kode på disse radioene, nyere biler må di derimot kodes til bilen.Har byttet mange radior i div BMW ,det er vel kansje kode på radio i E36 muligens ,kontroler derimot at den radion du settter inn er sat til riktig region (landskode)
valrun Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Den ber ikke om kode til bilen min allefall. Jeg var skeptisk til dette før jeg koblet litt på bilen min, så jeg sjekket dette opp i manualen. Der stod det noe som at spilleren er kodet til bilen, og det ikke trengs kode.
Hitokiri Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Takk for fornuftige svar. Jeg prøver å flekke det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå