Sharif Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Bilen er en E34 520i. Begynte plutselig å riste helt sinnsykt, ved nedbremsing :S Bilen hoppet nesten aner ikke hva det kan være... Det var så kraftig risting at jeg måtte bare parkere for kvelden. Merka at ristingen ikke kom når jeg bremset å rygget. men bare når jeg kjørte forover uansett fart, men ristet mest i liten fart 5- 10 km /t Noen som hvet hav det kan være? Var så sinnsykt mørkt å kaldt nå at jeg ikke fikk sett noe særlig under den :S Ristingen er i bakstillingen, og det hørest en Banke lyd som om jeg skulle hatt abs HJELP ? :S
RoaldJ Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 kast i skjive pga varmgang...? slark i opphengskule eller styrekuler.. du får jekke opp bilen og rikke og slite i hjula foran og sjekke etter slark.
ØyvindB Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 hvis det er i så lav fart så ville jeg tippet ; løse hjul eller noe tull med en drivaksel
Sharif Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Hjulene sitter fast men merker ikke noe så lenge jeg ikke bremser å det kommer bak ifra bilen.. thanks for svar btw =)
TheBirg Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Hvordan definerer du at det komer bakifra ? (Da må du jo vite hva kilden er ? ) Vibrasjoner er en merkelig ting ser du, problemet kan være et sted, men effekten av det kan oppstå et annet sted.
Bonden Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Du har vel ikke strammet håndbrekket for mye så det henger på ?.
Sharif Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Har fikset det nå var ene skruen på bremse calipperet som hadde løsnet og forsvunnet så calipperet hang bare med en bolt og flyttet på seg når jeg bremset! men nå er alt heldigvis i orden igjen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå