Dr_S Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Alt dillet som henger i speilet hans sier vel det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Hehe, latterlig frontfanger og luftinntak. Og passformen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 er det noe galt med bildet? får npr jeg trykker på det ser jeg ingen bil..bare en kjip gate i paris hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 for et psycho panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inetherese Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 du må lagre bildet, for det er for stort for skjermen din tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Det meste var vel feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 En skikkelig stygg variant av fransk åpning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 vedder en 5`er på at det er en 316 eller noe sånt og med det panseret der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Grom bil , ikke noe annet å si om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Det verste er at eiere av slike biler tror at når noen tar bilde av de så er det positivt. Tror de aller fleste ikke vet at de tas for å håne dem på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå