Kim Andrè Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Ene feste på klokka til bakstillinga har selvf blitt ødelagt, i fremkant mot mellomaksling, så jeg lurer på og skifte til 325bakstilling (hvis det har noe hensikt da) ? eller er det samme bakstilling på 320/323/325? Har tenkt og fikse det så jeg kan bruke bilen igjen, men om det er noe som er kraftigere og med sperre så er jo det et stort + Om noen har og selge så send meg en PM da gjerne med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 diffen er større på 325, så den tåler mer, er ikke alle store differ med brems på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 diffen er større på 325, så den tåler mer, er ikke alle store differ med brems på Ok, men hva med resten da..akslingene, oppheng, bremser og slikt, er det kraftigere og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 320 har vel trommel bremser bak. modellene med større effekt har skiver bak også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 er det skiver bak på din 320, så er dette likt som 325. oppheng er likt, stikkakslingene passer over, har selv 320 akslinger på min, er like tykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 er det skiver bak på din 320, så er dette likt som 325. oppheng er likt, stikkakslingene passer over, har selv 320 akslinger på min, er like tykke. ok, da er det vell ikke mye vits i og bytte til 325 hvis oppheng,akslinger og slikt er likt.. (Er ny på bmw kjører 200sx på sommeren,bmw`n skulle være bruksbil/vinterbil, men har blitt en del planer lell ) Syntes at opphenget til klokka så meget svakt ut, MEN det er ikke rart da forige eier som bytta klokka ikke har brukt alle festene, Kun brukt det ene i bakant og 2 i framkant, så det har vært så mye bevegelse i klokka at den har revet opp begge festene i framkant!! Har lagt med bilde, festet merket med gul var ikke i bruk..Kun rødmerket.. Så lurer jg på det andre bilde, som er i bakant av klokka..hva har stått her? enda et feste til klokka eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjuan Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 feste for trekkrok....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 feste for trekkrok....? Så langt fram, hmm ja kanskje d... Fant i kveld ut hvorfor festene i øverkant av klokka ikke var i bruk, de passa overhode ikke..så klokka er vell fra en annen e30.. Fikk no sveisa på forsterkning på de 2 festene i framkant da, så jeg kan bruke bilen.. Passer ikke klokkene fra 320/323 og 325 omhverandre da? mulig det har blitt satt på fra 316/318? Får ivertfall ikke brukt festene i topp uten no modifikasjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 er det skiver bak på din 320, så er dette likt som 325. oppheng er likt, stikkakslingene passer over, har selv 320 akslinger på min, er like tykke. ok, da er det vell ikke mye vits i og bytte til 325 hvis oppheng,akslinger og slikt er likt.. (Er ny på bmw kjører 200sx på sommeren,bmw`n skulle være bruksbil/vinterbil, men har blitt en del planer lell ) Syntes at opphenget til klokka så meget svakt ut, MEN det er ikke rart da forige eier som bytta klokka ikke har brukt alle festene, Kun brukt det ene i bakant og 2 i framkant, så det har vært så mye bevegelse i klokka at den har revet opp begge festene i framkant!! Har lagt med bilde, festet merket med gul var ikke i bruk..Kun rødmerket.. Så lurer jg på det andre bilde, som er i bakant av klokka..hva har stått her? enda et feste til klokka eller? Selv den slarkeste slark klarer å få inn EN bolt der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå