Gå til innhold

E30, er 323/325 bakstilling kraftigere enn 320?

Kim Andrè
 Share

Anbefalte innlegg

Ene feste på klokka til bakstillinga har selvf blitt ødelagt, i fremkant mot mellomaksling, så jeg lurer på og skifte til 325bakstilling (hvis det har noe hensikt da) ? eller er det samme bakstilling på 320/323/325?

Har tenkt og fikse det så jeg kan bruke bilen igjen, men om det er noe som er kraftigere og med sperre så er jo det et stort +

Om noen har og selge så send meg en PM da :) gjerne med sperre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det skiver bak på din 320, så er dette likt som 325. oppheng er likt, stikkakslingene passer over, har selv 320 akslinger på min, er like tykke.

ok, da er det vell ikke mye vits i og bytte til 325 hvis oppheng,akslinger og slikt er likt..

(Er ny på bmw :) kjører 200sx på sommeren,bmw`n skulle være bruksbil/vinterbil, men har blitt en del planer lell :) )

Syntes at opphenget til klokka så meget svakt ut, MEN det er ikke rart da forige eier som bytta klokka ikke har brukt alle festene, Kun brukt det ene i bakant og 2 i framkant, så det har vært så mye bevegelse i klokka at den har revet opp begge festene i framkant!!

Har lagt med bilde, festet merket med gul var ikke i bruk..Kun rødmerket..

Så lurer jg på det andre bilde, som er i bakant av klokka..hva har stått her? enda et feste til klokka eller?

ni1jkw65ikiksh9cuwz3.jpg

9wfhk0rw97cl958tiogv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feste for trekkrok....?

Så langt fram, hmm ja kanskje d...

Fant i kveld ut hvorfor festene i øverkant av klokka ikke var i bruk, de passa overhode ikke..så klokka er vell fra en annen e30..

Fikk no sveisa på forsterkning på de 2 festene i framkant da, så jeg kan bruke bilen..

Passer ikke klokkene fra 320/323 og 325 omhverandre da? mulig det har blitt satt på fra 316/318?

Får ivertfall ikke brukt festene i topp uten no modifikasjoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det skiver bak på din 320, så er dette likt som 325. oppheng er likt, stikkakslingene passer over, har selv 320 akslinger på min, er like tykke.

ok, da er det vell ikke mye vits i og bytte til 325 hvis oppheng,akslinger og slikt er likt..

(Er ny på bmw :) kjører 200sx på sommeren,bmw`n skulle være bruksbil/vinterbil, men har blitt en del planer lell :) )

Syntes at opphenget til klokka så meget svakt ut, MEN det er ikke rart da forige eier som bytta klokka ikke har brukt alle festene, Kun brukt det ene i bakant og 2 i framkant, så det har vært så mye bevegelse i klokka at den har revet opp begge festene i framkant!!

Har lagt med bilde, festet merket med gul var ikke i bruk..Kun rødmerket..

Så lurer jg på det andre bilde, som er i bakant av klokka..hva har stått her? enda et feste til klokka eller?

ni1jkw65ikiksh9cuwz3.jpg

9wfhk0rw97cl958tiogv.jpg

Selv den slarkeste slark klarer å få inn EN bolt der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...