M3 Yngve Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Er det noe jeg kan spraye på/ smøre på når jeg skal lakke? Tenker på at lakk støv blir det jo, selv om man er flink å maskere. Tenker på motor og div. Vanskelig å maskere under hele bilen. Noen gode tips? Helst å spraye på og vaske med høytrykk spyler etter lakking.
Mainn Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Tja, kan vel spraye på no fett-produkter som du kan tørke av igjen etter du har lakket. Feks. HHS2000 fra Wûrt, blir veldig fett da men..... Hadde kanskje vært bedre med et produkt som ikke kleber så godt som denne på selve motoren.
bjalle Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Har du biltema i nærheten så selger de store båt presseninger billig,da får du dekket det meste,også under bilen med lange tau og litt hjelp.
Friksen Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 du bør dekke størse området me papp eller tykkt papir og for eks sånn opp under kanaler å andre steder kan du bare bruke noe billi biltema såpe for eks..sånn bøtte me tykkflytende såpe..hehe.. funker det.. har gjort det istede for å maskere opp stålfelger å sånn med dekke på når jeg har lakka det.. så er d bare å spyle av igjenn
J.A.L Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Lesonal har sprøyte/smøre maskering.. bare å pensle på der du vil.. bare å spyle av med vann etterpå.. funker meget bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå