TSL Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 siter og lurer på hva jeg skal bruke 1x12" sony eller 2x10" dynabel. har begge deler liggende nytt og funderer på hva jeg skal velge. er ikke ute etter masse romling men kjapp stram bass med brukbart trøkk. skakke væra noe værsting greier liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 10" virker ofte kjappere og mer presist enn en 12", men det kommer vel mye ann på hvilke forsterker du kjører de på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 hvilke modell er de..? to 10" kan ta mer plass, større kasse, enn en 12", avhengig av elementa hvilket alternativ som vil funke. 12" spiller like kjapt som en 10", så det slipper du å bry deg om..to 10" vil kunne spille med mer trøkk i dypbassen om de flytter mer luft. mer info om elementa hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 dynabel dy9410. info finner du i linken http://www.mamut.net/dynabel/subdet268.htm skal bruke dynabel monoblokk som er gamlemodellen av bf 7501 alt er helt nytt og ubrukt. elementene sitter i en fabrikskasse fra mds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 blei plutslig usiker på om det er 4501 eller 7501 da det ikke står noe på forsterkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 oki. tror ikke sony har noen 12" som kan måle seg mot to 9410. og setter du de i en lukket kasse på ca 40L vil du få en grei lyd.. og vil tro det er bf4501 da jeg tror nåværende bf7501 ikke har bytta design.. men det ser man på fysiske mål, og på sikringene som står i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 ok. takker for svarene så langt. elementene står i mds kassa med 2 små porter. skal skjekke litt sikringer og mål på sterkeren etterpå jeg tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 det er en 4501 da den har 3stk 30amp sikkringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 tror du fint kan prøve 9410 og bf4501 vil sikkert funke bra det. lyd/bass kommer litt an på volum i kassa og hvilke porter som er i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 da går jeg for det. skal ta et bilde av kassa og måle portene. tror egentlig dem er litt små. den de får nokk duge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå