M3 Yngve Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Solgt Kan slettes Selger 2 stk Avo coilovers som er modda med fester til E30. Justerbare opp og ned og hard heten på et hjul. Til å ha bak. Meget gromme. Selges 4000,- el h bud. Pm eller ring: 90141919.
driftbimmer Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 tar de fort og gæli for 3 lapper.. he he kanksje et skambud.. men er jo lov å prøve? siden vi skal bli konkurenter neste sesong tenker jeg på... er de noe å bruke i drifting?
TOREBMW Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 kommer disse i konflikt med påfyllingsrøret? regner med det men må spørre.
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 tar de fort og gæli for 3 lapper.. he he kanksje et skambud.. men er jo lov å prøve? siden vi skal bli konkurenter neste sesong tenker jeg på... er de noe å bruke i drifting? Ikke skam bud, men tror nok jeg får 4000,- for dem. Er yppelige til drifting, drag race og gate bruk. Er bare å justere på det lille hjulet for stiv het. Burde kjøpe de, så kansje du har noen mulighet til å henge på meg, he he.
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 kommer disse i konflikt med påfyllingsrøret? regner med det men må spørre. Hm, det vet jeg ikke Tore. Den bilen jeg hadde de i hadde fuel celle. Men tror ikke det, for de står jo der demperen sitter og er ikke så tykke. Mulig det lønner seg å forsterke noe oppe i hjul kassa.
E30 2.7turbo Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 PPF har K sport coilovers som er like disse, og de mener påfyllingsrøret må modifiseres. http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... c4d70e6d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå