klubba Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 noen som vet kor mye som skall til for å få satt en 88 modell 325 motor i en 87 modell 325 . ledningsnett å motorstyring er fra 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klubba Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 hnn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klubba Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 ds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Bruk motorledningsnettet fra en med katalysator eller bygg om motorkontakten til den som passer til motoren. Bruk en styreenhet som slutter på 173 eller 380 (eller bruk den som skal høre til 88-modellen, hvis du har den: 153). Den nyere styreenheten er mere stabil enn de gamle, tenning og blandingsforholdet er tilpasset motoren. Bytt vannpumpe til modellen før facelift. Bruk 95 oktan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 noen som vet kor mye som skall til for å få satt en 88 modell 325 motor i en 87 modell 325 . ledningsnett å motorstyring er fra 87 Hvis du bare skal bruke blokk og topp fra 88 mod. er det bare og stappe det nedi bilen. Dette funker helt fint med den gamle motronicen. Det har jeg selv gjort, og brukt bilen mye både på bane og til daglig bruk. Eneste forskjellen på motorene er jo at 88 mod har lavere komp. Du må og ha gearkasse med hull til sensorer og svinghjul med triggerpunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå