Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker å kjøpe så mange stikkakslinger jeg får tak i til e30! har en 320 bakstilling på bilen, med original klokke. så dem må passe på dette!

kjører med 100% sperr, og den spiser akslinger som barnemat!

Må være helt uten slakk, og hele og fine i gummibelger osv osv..

Skrevet

Tror jeg har fra ix liggende, vet ikke om disse er noe kraftigere siden den har orginalt sperre. men det kan sikkert noen andre svare på. vet heller ikke om det er samme lengde på disse da jeg ikke har noe å sammenligne med.

Skrevet

hvor mye koster disse akslingene som er tåler mer? Det er jo i leddene di originale ryker.. det leddet nærmest diffen, delte sei i to og det rant ut store kuler fra lageret..

Men passer alle stikkakslinger på alle typer e30 om hverandre? tenker på store diffen og lille diffen! er vell kun 325i som har store diff? kan jeg bruke stikkaskslinger som er til 325i da?

Skrevet

de koster ca 5000 svenske kronor. saken er at disse akslingene har mere sviktstål iseg og derfor skåner resten av drivlinjen mere.det må være noen slitne knuter du har hatt?. jeg har aldri opplevd og ødelagt noen knuter før og det er med MYE herjing.

Skrevet

5000kr... tror ikke jeg gidder investere i det.

Man skal ødelegge mange originale før man har spart inn den prisen, og jeg regner ikke med min bil orker å slite ut så veldi mange fler stikkakslinger :lol:

Skrevet
ønsker å kjøpe så mange stikkakslinger jeg får tak i til e30! har en 320 bakstilling på bilen, med original klokke. så dem må passe på dette!

kjører med 100% sperr, og den spiser akslinger som barnemat!

Må være helt uten slakk, og hele og fine i gummibelger osv osv..

Kjøp diff med brems fra meg i stedet :wink:

Skrevet
har ikke råd før mars! for tiden sparer jeg inn så jeg får råd til å kjøpe felgene dine!

hehe! Trodde du hadde pengene til felgene klar jeg?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...