AndersM Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Har lagt opp en 2 kanals forsterker og en 10" basser i min e46 touring.. Er orginal spiller i bilen.. MEN det vil ikke spille! dvs de vanlige høytalerne spiller, men ikke subben! Hentet signal fra den ene høytaleren bak til en overgang til signalkabel, men gir ingen lyd! Forsterkeren får strøm(lyser) men er ingen lyd som kommer i subben.. Noen som vet?? Bare pøs på med ting som kan hjelpe, jeg vil ha lyd!! Håper noen kan hjelpe meg fort! på forhånd tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 hvor du henta signal fra igjen sa du? Nå vet ikke jeg hva det er av utganger på den originale spilleren, men normalt sett burde du dra RCA (signalkabel) fra spilleren og bak til forsterkeren.. Akkurat det samme med remote, det må du dra fra spilleren (av & på knapp til ampen, på en måte..) Det at du tar høytalerkabel og slenger som signal (!?!!?!) har jeg aldri hørt om.. det må jo gå rett til helvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 ALLE bmw må ta signal fra høytaler.. ingen av de org spillerne har utgang på spilleren.. så det er den eneste måten.. Er mange som har gjort det før meg så skjønner ikke hvorfor det ikke fungerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 hvor skal jeg hete remoten fra? har hentet det fra lykta, men hørte at det kunne være problemet.. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Hente remote fra baklykta skal funke fint det. Har du en converter som gjør om signalet fra høyttaler høynivå til lavnivå da? jeg har en slik liggende DobbeltSjekk alle koblinger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 var remoten som ikke fungerte fra baklykta.. har slik converter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 hvor henter du remoten fra nå? må du ut med sete ryggen din for å finne høytaler kablene, eller plukker du bare ned det dekselet som er under høytaler i bagasje rommet? har du mye motor/elektrisk støy på annlegget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 hentet remoten fra antenneforsterkeren.. Nå har jeg touring da, men måtte av med dekslet i bagasjerommet for å komme til ledningene (kan vel hente de fra under sete så man slipper å skru av alle dekslene) Har ikke merket noe til støy hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Er du sikker på at du har kobla riktig på omformeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 les litt lenger oppe Så står det at remoten var kobla feil på baklykta.. har MASSE lyd jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå