Bmw-SWE Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Hejsan! Jag ska nu sælja min bmw turbo på grund av nytt huskøp och tilløkning i familjen Hær ær lite info om bilen! > > > > > > > > > > > > > > >Bmw 325 Im -89 (sv-såld) > > >Delfingrå > > >Taklucka > > >Sportinredning (allt finns kvar men dock sitter bara stol fram monterad just nu) > > > > > > > > >Halvbur från Guss > > >Nya mätare från AutoMeter (Sportkomp serien) > > >Finns hur mycket som helst att skriva om bilen.... > > > > > > > > > > > >Motor: > > >Underdelen viktjusterad balanserad > > >Oljekylda smidda VENOLIA kolvar > > >VERDI stålstakar > > >Smidd vev > > >Stressborrad till 84,5=2723cc > > >O-ringat block, polerad insida > > >Stödgördel för ramlageröverfallen > > >Iveco intercooler > > >Pulssplitt grenrör > > >Ny topp från GT motordelar,portad av Sune Jansson > > >Spec designad kam av Sune Jansson, tillverkad på nytt ämne. > > >K&N Filter modell stort. > > >GT42 turbo > > > > > > > > > > > >Styrsystem: > > >Haltech E6A. > > >M&W tändning > > >Ställbart laddtryck från kupen > > >Fuelcell i skuffen > > >Dubbla Bosch 984 pumpar i skuffen > > >Stålomspunna slangar till bränslet Det sitter 17" på just nu som føljer med (fina dæck) kan ev følja med 15" orginal BBS med helt nya M/T gatgodkænnda slicks, ny glasfiberhuv, en ZF væxellåda (tål hur mycket effekt som helst næstan) har sækert glømt masser med saker. det som ær kvar att gøra på bilen ær: > Svetsa avgassystem > Ett rör mellan IC och turbo > Koppla in bla alla mätare (AutoMeter rpm mätare, laddtryck, oljetemp, > oljetryck) och elfläkten > Lite småsaker kvar att koppla till Haltech > Skimsa diffen + lite småsaker med inredningen om man vill Och sedan en mappning mapp finns før ca 500hk (gick då 402m på ca 10.8s/214km/h Det ær som ni ser mycket pengar nedlagt på bilen och motorn ær byggd før øver 800hk (då måste man byta kamaxel och spridare) Pris = 100.000 nkr som den står nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg