Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prise gud ja, Hehe:) Takker for svar. Skal sjekke nevnte steder. Mest sannsynlig lyktene da, elendige greier. LED fra GS. Har hadd dem i 1år og det er lys i halvparten av diodene. Dugget ned første gangen jeg vasket bilen etter montering. Og de har ikke akkurat blitt bedre. Selv om jeg har teitet etter på muttrene etterhvert og hatt avispapir inni dekselet konstant. Blir å få på original-lyktene igjenn. Mye penere også. Lyktene kan jo såklart dugge pga av lekasje en annen plass da.....heh... Vi får se:) Var inne på tanken å borre, men vil prøve å ta problemet ved rota først.

Skrevet

Reklamer på de til GS da! Ring og fortell de det så får du nye lykter eller pengene tilbake!

Jeg fikk nye sideblinkere (til 300 spenn) tilsendt 2 ganger pga dogg!

Skrevet

er nok dreneringen din som er tett! setter en 10er på den!

Den er isåfall der for å slippe ut vann som kommer inn grunnet feil/uhell.

Altså en lekasje som bør finnes og tettes.

Normalt null vann baki der.

Skrevet

På dette området må jeg innrømme at jeg er totalt blank. Derfor stiller jeg et spørsmål som sannsynligvis bevitner min uvitenhet :oops: Hvor finner jeg de dreneringene som evt er tette? Hehe... Her må det inn med teskje #-o

Skrevet

Kan nevne at pakningene på bakrute ser "litt" slitne ut. Må prøve å få ordnet dette (seff). Bilen er 105% rustfri der og vil helst holde det sånn. Som jeg sa, har 0 peil på dette. Skal bytte lykter, slik at jeg eliminerer den muligheten fukten eventuelt har der. Men lyktene ligger 135mil nordover, hos min mor og min far :? Så er vel enklest å bestille nytt på GS, eller som du sa, klage på de jeg allerede har kjøpt der :x Er svæært lite rust på bilen, så tviler på at fukten slipper inn noen plass på grunn av det. Takker for svar, og på forhånd takk for de svar som måtte komme :wink:

Skrevet

Dreneringene ligger i såfall på laveste punkt i brønnen.

Og bakruten er vel limt, så den pakningen du ser som litt fillete er vel i grunnen mest til pynt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...