bmw328ci Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Hei. har så og si bestemt meg for nye sommerfelger nå. Type Schmidt Pantom 8,5X19 famme og 9,5X19 bak med 235/35/19 rund baut mn felgen fåes med både sort og alu senter, og er svært i tvil om hva eg skal velge derfor lurte jeg på om noen kunne være så vennelige å photoshoppe begge typer felger på bilen? og har dere noen erfaringer om hva slags inpress eg burde gå for? takksam for all hjelp
BRIO Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Kanskje du får et intrykk av disse bildene? Ikke helt greit å få det til når vinkelen på felgene ikke stemmer med bildet av bilen. Spesiellt bakhjulene blir rare
bmw328ci Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 hehe;) såg litt skjeivt ut ja,mn får ett inntrykk. takk ska du ha;) trur eg heller litt mot alu senter, mn er er usikker
Boddiz Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Hadde mlistene dine vært sorte tror jeg sort senter hadde gjort seg. Men i ditt tilfelle ville jeg gått for alu
bmw328ci Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 d ble nice lyst til å sette på me sort senter også arild G? trur d går mot alu senter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå