driftbimmer Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 har kjøpt en m30 motor,som er turbokonvertert. da jeg ikke har så stor peiling på turbo motor har jeg noen spørsmål det er senket komp til 8:1 og byttet toppakning,satt på 745 eksos manifold og en ny kkk27 turbo med sen org eksterne wastegate.. det var tatt av ledningsnett og alle vann slanger på motoren da den ble kjøpt inn.. fulgte også med en progresiv bensinregulator.. åssen kopler jeg opp denne?? det er 3 slanger på den hvor skal alle disse? åssen monterere jeg en boostcontroller? åssen chip burde jeg bruke? har ikke råd til data sprut med det først.. har som sagt vært lite borti turbo motorer før! bar godt i sugiser her.. takker for all hjelp..
driftbimmer Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 ingen som vil hjelpe?eller kan hjelpe?
E28 TURBO Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Hallo. Jeg har og gjort det du har i forhold til senk av komp osv. Har sjekket endel, og enten bør du skaffe deg ei innsprut fra en 745 eller kjøpe deg datasprut. Jeg har kjøpt meg autotronic fra KRB trading. Har kostet meg ca 30 lapper alt inkludert. Uansett for at du skal få til dette bør du event vurdere å levere motor til VS motor eller krb el lign. Ellers kjører du den fort i dass. Tåler ikke tennings bank! Snakker av erfaring. Ikke helt ferdig med min enda ,men innen 1mnd bør den være ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå