Steven Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Selger komplett paintballutstyr. Tippman 98 Custom markør med mange oppgraderinger: Flatlineløp, skulderstokk, dobbeltrigger, remote, luft og gass system. Det følger med en god lufttank(0,5L), samt 20oz gasstank. Slik at man kan velge hva man vil spille med. Det er også remote-slange fra tank til gevær som gjør at man kan ha tanken på ryggen med den medfølgende backpacken. Backpacken er i kamo og har plass til 1 tank og 4 pods. Ellers så følger det med en god JT proflex maske(gul) og fullt kamo utstyr: Jakke, bukse, hansker, hodenett og caps. Geværet har også påmontert flatlineløp som øker skuddlengen til opp i mot det dobbelte i forhold til det originale, fungerer veldig bra, og en god skulderstokk som gjør det lettere å holde våpenet i ro og sikte. Originalt løp, ca 800 kuler, transportbag og 1 pod medfølger. Utstyret er kun brukt 6-7 ganger og er i veldig god stand. Det eneste man trenger er å fylle luft eller gass så er man i gang! Selges til høystbydende over 3000,-Nypris for alt er over 7000!). Eventuell frakt kommer utenom. Kan også byttes i noe kjekt til E30 eller M50. Kom med forslag. Skriv her, PM, ring eller e-post for kontakt! Tlf: 93052540 Mail: z_tronic@hotmail.com
Steven Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Ja det kan være av interesse! Hvilken type og stand?
Dirty Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 ny skjøret og bakfanger har jeg ! kan finne ut type!
Steven Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Ok, 2 lapper er desverre for lite. Men ta å sjekk opp stylinga du så kan vi kanskje ordne en byttehandel La til noen bilder i bedre kvalitet jeg
Dirty Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 stylingen heter rieger GTS send pm så blir vi muligens enige om noe
Steven Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 Fant ut at jeg ikke ville ha GTS styling, desverre Men bare kom med forslag og bud folkens! \:D/
Steven Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 Det er ganske billig, kjøpte det selv på sandefjordpaintball.no. Tror jeg betalte rundt 500,-. Du kan like greit kjøpe nytt. Snakker da kun om jakke og bukse. Resten er noe som jeg har hatt liggende hjemme, vet ikke hvor det er kjøpt
Steven Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Ganske så stor da det er bare en størrelse. Buksa har en sånn spesiell borrelås ting som gjør at du kan få den veldig stor i livet. Med reimer som går over skuldrene og holder den oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå