Stian_B Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Da var ny bil handlet og blei en orginal 325i m-tech2 Rigget til isbil, var i sigdal i helga 12/1-08 og testa den... helt rått... Blir iskjørin i sigdal 26-27...Gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Lite verdt uten bilder denne tråden Bare å laste opp noen... Edit: Der kom visst bildene ja... Rått med gule lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Sett denna har vært tilsalgs på gatebil forumet Regner med at du er Stian? Rå isbil da vurdere e34 525 til våren, har du noen bra salgsannonser å vise? sorry OT, kan ta det på PM. -Mats, Btw, satt på med deg opp til skoger kirke, så skjønner du kanskje litt mer hvem jeg er - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 jaja stemmer stian her... Ja den lå til salgs.... kjøpte den frdag 11/1-08 jada husker deg vøtt... hehe skal opp på isen 26 og 27 januar og konge bil... hel gromt med diffbrems, bilstein understell, kortstyring, ishjul alt man skulle ønske... nei veit ikke om noen spesielle annonser gitt... bare å være på utkikk... hehe jada gromt md gule lykter ... syntes jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Kjører du oppe hos Hebbe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 jupp..stemmer det...var der i helga og kjørte knallbra.. så blir det neste helg og... gleder meg som en unge... bilen fungerer utrolig bra... pratet litt med hebbe når jeg var der, han kjente tidligere eier og mente at jeg hadde fått meg en utrolig bra bil som virket bra på isen og for en billig penge...og jeg er helt enig;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 ja tviler ikke på at den er bra =) skal den bare brukes som isbil? eller andre planer med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 blir for det første isbil ja... kommer også til å bli brukt på rudskogen og våler tenker jeg... kankje mantorp og... ekke sikker... hehe men blir en asfalt racer og ja;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Okai =) det høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 rødskiltmafia? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 stemmer nok det...desverre forløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 import denne vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Ja importbil stemmer... Blir fortolling av den til sommeren tenker jeg... må spare bare;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 bare å spare til engangsavgift å øreklokker med radio:) blir rått til helga, se om stasjonsvogna duger på is:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 stemmer det.... greit med radio;-)blir rått til helga ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg