BMWentuiast Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Jeg har en e32 735 som jeg har tenkt å fikse litt opp. Men er det noen av dere som kan hjelpe meg i hvordan den vil se ut med hjelp av photoshop e.l. ? tenkte på å ha en to delt lakk med hvit fra rutene og ned, svart tak panser og bag.lokk. Sote rutene 40-50% og ha xenon og angle-eyes lys foran med klare glass i blinkers og led baklykter. Er ikke flink i PS og kunne trengt litt hjelp her /bildet er tilnærmet men ikke bilen min da..
Springsteen Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 hadde nok vært en fordel med et større bilde..
-Sammy Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Skal se hva jeg kan gjør, det blir ikke noe 110% supernøye, bare fort gjort før jeg skal legge meg her. Er noen år siden jeg starta photoshop sist men.. skal prøve Edit : Ble sittende til kvart på 4 nå jeg... *Jeg har retta ut bulken og ripa fremme, sammt at jeg tok noe rust *Så fikk du todelt lakk, sort og hvit. Jeg lakkerte den helt ned utifra det jeg såg på bildet. Har jeg lakkert noe som ikke skal vere lakkert så si fra ! *Du har nye hovedlykter med angel-eyes og xenon. *Du har hvite blinkere rundt om. *Du har fått sotingen din (vet ikke om jeg har truffet på % da men jeg tok det slik jeg syns passet) *Jeg gjorde grillen (ikke nyrene) litt mørkere, det såg bedre ut. *Ja også bytta jeg ut chromelistene med shadowline-lister! *Så var det felgene, jeg greidde ikke å dy meg så du har fått Alpina Dette er felg-kunst og jeg syns de kler den bilen der så enormt! Jeg prøvde meg på noe lys-setting, men her var jeg ganske trøtt og det ble noe slurv - samtidig som det er ganske vansklig å få til bra i photoshop. (syns siste bildet ble mye bedre) Her har vi xenon kjørelys, ledpærer i angel-eyes - for å matche xenonfargen, også xenon grøftelys. Håper dette kan gi deg en ide av hvordan det blir da Ellers vil jeg si at du har en meget pen bil, som har mye bra potensiale.
BMWentuiast Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Dette ble jo helt konge bra restify! Takker! Hva synes vi? jeg tror dette kan bli meget bra Men burde A og C stolpen være hvit? Og burde listene, bumperne være hvit? Jeg tenkte også på svarte felger med polert sølvkant..`? Noen ideer om dette?
aloebiz.net Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Imponert over PS-skillsa dine restify! Hvor finnes tuturials for å lakkere biler?
BimmerKing Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Imponert over PS-skillsa dine restify!Hvor finnes tuturials for å lakkere biler? Her har du en, som jeg fant etter et lite søk på google......
knut_olestad Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm
-Sammy Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Dette ble jo helt konge bra restify! Takker! Hva synes vi? jeg tror dette kan bli meget bra Men burde A og C stolpen være hvit? Og burde listene, bumperne være hvit? Jeg tenkte også på svarte felger med polert sølvkant..`? Noen ideer om dette? Hehe ingen problem! Jeg skal mekke en versjon der du har: *Hvit a og c-stolpe. *Andre felger med kant, med sort senter. *Litt mørkere lykter, syns de skilte seg litt vel ut. Bare litt soting som skal til. *Jeg kan lakke listene hvite for deg, men etter min erfaring så er det greit å ha noe som sørger for kontraster på bilen. Og når du skal ha en sort og hvit bil passer det meget bra med noen sorte lister syns jeg. *Kan også prøve på hvit fanger. Men igjen tror jeg denne bør vere som den er Imponert over PS-skillsa dine restify!Hvor finnes tuturials for å lakkere biler? Takker (ser folka fant fram til tutorial, denne hjelper meg også den ! takker. Denne bilen var ganske grei å jobbe med da den var grå og skulle bli sort og hvit. Da er man ikke så langt unna fargene man er ute etter)
BMWentuiast Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Jeg gleder meg til å se resultatet! Det er utrolig kjekt å kunne gjøre dette digitalt, kjipt å prøve seg fram på bilen liksom, kan bli både dyrt og langtekkelig.. Men venter i spenning her restify!
-Sammy Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Jeg gleder meg til å se resultatet! Det er utrolig kjekt å kunne gjøre dette digitalt, kjipt å prøve seg fram på bilen liksom, kan bli både dyrt og langtekkelig.. Men venter i spenning her restify! Heheh så sannt så sannt ! Prøving og feiling kan fort bli dyrt in real life Men har du noen spesielle felger du vil ha på bilen ? Skal det vere mange eiker eller 5-6? Du nevnte sort senter og polert kant. Har du navnet på en felg f.eks. så skal jeg se om jeg finner den. Imens finner jeg noen jeg liker Edit: Og foresten, når du har hvite a og c stolper, vil du ha hvite eller sorte speil ? Noen tanker der? Kan lage et bilde av hver jeg
BMWentuiast Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Jeg har noen 18" som jeg tenkte å bruke. På disse er det mange eiker, typisk 5'er felger egentlig.. Men hvite blinkers er jeg ikke sikker på enda. Kan være lurt å se begge deler tror jeg. Blir cool dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå