Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en e32 735 som jeg har tenkt å fikse litt opp. Men er det noen av dere som kan hjelpe meg i hvordan den vil se ut med hjelp av photoshop e.l. ? tenkte på å ha en to delt lakk med hvit fra rutene og ned, svart tak panser og bag.lokk. Sote rutene 40-50% og ha xenon og angle-eyes lys foran med klare glass i blinkers og led baklykter. Er ikke flink i PS og kunne trengt litt hjelp her :):D

/bildet er tilnærmet men ikke bilen min da..

5suny0dpccdmb076eu3r.jpg

Skrevet

Skal se hva jeg kan gjør, det blir ikke noe 110% supernøye, bare fort gjort før jeg skal legge meg her. Er noen år siden jeg starta photoshop sist men.. skal prøve :)

Edit : Ble sittende til kvart på 4 nå jeg... :oops::(

pschop.jpg

*Jeg har retta ut bulken og ripa fremme, sammt at jeg tok noe rust :wink:

*Så fikk du todelt lakk, sort og hvit. Jeg lakkerte den helt ned utifra det jeg såg på bildet. Har jeg lakkert noe som ikke skal vere lakkert så si fra !

*Du har nye hovedlykter med angel-eyes og xenon.

*Du har hvite blinkere rundt om.

*Du har fått sotingen din (vet ikke om jeg har truffet på % da men jeg tok det slik jeg syns passet)

*Jeg gjorde grillen (ikke nyrene) litt mørkere, det såg bedre ut.

*Ja også bytta jeg ut chromelistene med shadowline-lister!

*Så var det felgene, jeg greidde ikke å dy meg så du har fått Alpina :lol:

Dette er felg-kunst og jeg syns de kler den bilen der så enormt!

prosjekt_e32xenon_park_gr_ft.jpg

Jeg prøvde meg på noe lys-setting, men her var jeg ganske trøtt og det ble noe slurv - samtidig som det er ganske vansklig å få til bra i photoshop. (syns siste bildet ble mye bedre)

prosjekt_e32xenon2.jpg

Her har vi xenon kjørelys, ledpærer i angel-eyes - for å matche xenonfargen, også xenon grøftelys.

Håper dette kan gi deg en ide av hvordan det blir da :)

Ellers vil jeg si at du har en meget pen bil, som har mye bra potensiale.

Skrevet

Dette ble jo helt konge bra restify! Takker! :D:D Hva synes vi? jeg tror dette kan bli meget bra :D

Men burde A og C stolpen være hvit?

Og burde listene, bumperne være hvit?

Jeg tenkte også på svarte felger med polert sølvkant..`? Noen ideer om dette?

Skrevet
Dette ble jo helt konge bra restify! Takker! :D:D Hva synes vi? jeg tror dette kan bli meget bra :D

Men burde A og C stolpen være hvit?

Og burde listene, bumperne være hvit?

Jeg tenkte også på svarte felger med polert sølvkant..`? Noen ideer om dette?

Hehe ingen problem! :)

Jeg skal mekke en versjon der du har:

*Hvit a og c-stolpe.

*Andre felger med kant, med sort senter.

*Litt mørkere lykter, syns de skilte seg litt vel ut. Bare litt soting som skal til.

*Jeg kan lakke listene hvite for deg, men etter min erfaring så er det greit å ha noe som sørger for kontraster på bilen. Og når du skal ha en sort og hvit bil passer det meget bra med noen sorte lister syns jeg.

*Kan også prøve på hvit fanger. Men igjen tror jeg denne bør vere som den er :)

Imponert over PS-skillsa dine restify!

Hvor finnes tuturials for å lakkere biler? :D

Takker :) (ser folka fant fram til tutorial, denne hjelper meg også den ! takker. Denne bilen var ganske grei å jobbe med da den var grå og skulle bli sort og hvit. Da er man ikke så langt unna fargene man er ute etter)

Skrevet

Jeg gleder meg til å se resultatet! Det er utrolig kjekt å kunne gjøre dette digitalt, kjipt å prøve seg fram på bilen liksom, kan bli både dyrt og langtekkelig.. Men venter i spenning her restify!

Skrevet
Jeg gleder meg til å se resultatet! Det er utrolig kjekt å kunne gjøre dette digitalt, kjipt å prøve seg fram på bilen liksom, kan bli både dyrt og langtekkelig.. Men venter i spenning her restify!

Heheh så sannt så sannt ! Prøving og feiling kan fort bli dyrt in real life :P

Men har du noen spesielle felger du vil ha på bilen ? Skal det vere mange eiker eller 5-6? Du nevnte sort senter og polert kant. Har du navnet på en felg f.eks. så skal jeg se om jeg finner den.

Imens finner jeg noen jeg liker :)

Edit: Og foresten, når du har hvite a og c stolper, vil du ha hvite eller sorte speil ? Noen tanker der? Kan lage et bilde av hver jeg :)

Skrevet

Jeg har noen 18" som jeg tenkte å bruke. På disse er det mange eiker, typisk 5'er felger egentlig.. Men hvite blinkers er jeg ikke sikker på enda. Kan være lurt å se begge deler tror jeg. Blir cool dette :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...