Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bud mottas.men skam bud frabes. ser 6000kr som ett skam bud!! da dekka kosta 5000kr pluss 500 i montering og er brukt i maks 4 uker. felgene skal vist være kjøpt nye i april\mai 06

Skrevet

Disse felgene er meget pene på E36/E46.

Men de ser jo meget oppskrapte og stygge ut, er dette tilfellet?

Hvis du har fått bud på 6000 ville jeg ikke ansett det som et skambud.

Da ville jeg solgt dem.

Da 215/40-18" Linglong dekk koster nye 736kr pr.stk.

2944kr for alle 4 nye http://www.dekkonline.com

Ikke for å ødlegge, men syns det er greit å oppgi fakta.

Arrester meg hvis jeg tar feil :wink:

Kunne tenkt meg sånne felger selv.

Skrevet

de er ikke stygge. irriterende at bildene ser sånn ut. har kvitering på at de kosta 5000kr. så 6000 er ett skam bud. men 7000 går de for! felgene er ikke kantkjørte. men noe riper er det. de er også ikke helt rene på bildene.

Skrevet

Det der er utingen med å ha så sinnsykt dekkstrekk, kantene skraper borti det meste og de fleste da.

Linglong skal det forøvrig sies er billige dekk, så har du betalt 5000kr for de så er det veldig mye penger.

Unnskyld for at jeg nevnte dette, men jeg har vanskelig for å la være å si meningen min om ting.

Videre skal det sies at de kantsårene som er på de felgene der sikkert fint går ann å bli kvitt.

Hvis man pusser ned kantene skikkelig med grovt pussepapir, går over på finere og finere pussepapir og tilslutt høyglanspolerer de så blir man kvitt sår, og sitter igjen med speilblanke kanter.

Sistnevnte har jeg gjort selv med ganske dype sår og de ble jeg helt kvitt. :)

Men viktig å pusse et veldig stort område rundt sårene hvis de er dype, for ikke å få en "bulk" der hvor man har pusset vekk litt metall.

Kommer bare til tips for eventuelle kjøpere hvis de vil fixe felgene 100%

Er jo tross alt ikke stygge felger det der :)

Skrevet

Hvor mange tommer breie er felga?

Bolt-on på E36 coupe uten subb og skrap?

ET?

Bytte med 4 stk. 17" til E30? 215/40/17 og 245/35/17. Gode fordekk, bakdekka er ganske slitt på innsida

Skrevet

8,5x og 9,5 x18" med den dekkdim subber det ikke på e36. pga lav rulle omkrets... ikke intr i bytte likt. men muligens delbet...

Skrevet

haha! jeg selger disse fordi jeg trenger kr.. ikke fordi jeg trenger e30 felger:) har 7 sett til min e30. så er desverre ikke intr i ditt tilbud. henter du felga mine innen helga ryker de for 6000kr. men ikke ei krone mindre.

Skrevet

Vet du at dem har sitti på en E36 uten subbing, eller bare antar du?

Du oppgir ikke innpress, noe som er helt vesentlig ved felgsalg, om du ikke med 100% sikkerhet vet at dem passer på nevnte bil uten subbing ved fullt lass og kjøring i fartsdempere.

Mye jobb for og få kantene skikkelig pene igjen på dem er det også, for og si at dem ikke er stygge, med tanke på skader er jo tøys.

Skrevet

de subber ikke på e36!! og kantene er ikke stygge på de. bildene juger mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...