Brekke Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Har akkurat fått noen ulyder når jeg svinger, antar at dette er servo olje? Hva slags olje skal jeg bruke på min E36 320 sedan Manuell? og hvor ligger beholderen? har ikke vært å kikka no særlig Haster veldig, skal fylle på i morgen
Pelton Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Er en svart liten beholder med en rund oransje etikett på lokket. Den finner du hvis du åpner panseret. Det er vel peilepinne i lokket på denne. Så får du svar på om det er olje som mangler. ATF isåfall.
BRIO Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Det står vel på påfyllingslokket om det er ATF eller CHF olje den skal ha.
xibriz Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 man finner den ikke hvis man bare åpner på panseret mitt lokk var skittent og jævlig første gang jeg peilet olje.. beholderen sitter på høyresiden av motoren ett stykke ned (ca. 30 cm).
Stramvaier Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Kan også bruke automatgir olje da dette er billigere. Det bruker jeg hvertfall på min e28. Så klar litt mindre særbil det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå