Gjest Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 1500kr med eller uten luka. må bort! ikke prutbar pris!!
RoaldJ Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Alle fester i vinga i orden? skal sjekke konto litt senere i kveld og se hva den sier 2 og 4 dørt og facelift og prefacelift passer overens? Jeg har pre facelift 4 dr. ser du
Gjest Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 dette er ikke noe billig kopi glassfiber dritt luka er fra 90 mod 2 dørs. om den passer din bil veit jeg ikke. men vingen gjør. du kan jo få med luka for å se, evt ha en mal.. 1400kr om du henter den i morgen hjemme hos meg..
RoaldJ Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 dette er ikke noe billig kopi glassfiber dritt luka er fra 90 mod 2 dørs. om den passer din bil veit jeg ikke. men vingen gjør. du kan jo få med luka for å se, evt ha en mal.. 1400kr om du henter den i morgen hjemme hos meg.. Ikke noe kopi glassfiber dritt sier du.. Så dette er ikke glassfiber? Da er det ikke så interesangt.. Andre f.eks plastikk-vinger bøyer seg for mye på midten synes jeg. Kommer fra Karmøy, like sør for Haugesund. Så den måtte sendes i tillfelle. Men om jeg missforstod, og dette ER av glassfiber kan jeg jo kjøpe kun vinga, slik at å sende den blir litt lettere for deg. Mener det koster ca 200kr, og vist jeg får den for 1500,- med frakt så tar jeg den.
Gjest Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 noen som har sett på vingen sier at denne vingen er orginal m3. så kvaliteten er det beste. å den bøyer seg ikke. den er ganske stiv. 1500 inkl porto for bare vingen kan jeg gå med på om du betaler raskt. bet i kveld kan jeg sende i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå