Gå til innhold

m3e30 vinge med rustritt std bagasjelokk-Billig-

Anbefalte innlegg

Skrevet

1500kr med eller uten luka. må bort! ikke prutbar pris!!

Skrevet

Alle fester i vinga i orden?

skal sjekke konto litt senere i kveld og se hva den sier :)

2 og 4 dørt og facelift og prefacelift passer overens?

Jeg har pre facelift 4 dr. ser du :)

Skrevet

dette er ikke noe billig kopi glassfiber dritt :) luka er fra 90 mod 2 dørs. om den passer din bil veit jeg ikke. men vingen gjør. du kan jo få med luka for å se, evt ha en mal.. 1400kr om du henter den i morgen hjemme hos meg..

Skrevet
dette er ikke noe billig kopi glassfiber dritt :) luka er fra 90 mod 2 dørs. om den passer din bil veit jeg ikke. men vingen gjør. du kan jo få med luka for å se, evt ha en mal.. 1400kr om du henter den i morgen hjemme hos meg..

Ikke noe kopi glassfiber dritt sier du.. Så dette er ikke glassfiber?

Da er det ikke så interesangt.. Andre f.eks plastikk-vinger bøyer seg for mye på midten synes jeg.

Kommer fra Karmøy, like sør for Haugesund. Så den måtte sendes i tillfelle.

Men om jeg missforstod, og dette ER av glassfiber kan jeg jo kjøpe kun vinga, slik at å sende den blir litt lettere for deg.

Mener det koster ca 200kr, og vist jeg får den for 1500,- med frakt så tar jeg den.

Skrevet

noen som har sett på vingen sier at denne vingen er orginal m3. så kvaliteten er det beste. å den bøyer seg ikke. den er ganske stiv. 1500 inkl porto for bare vingen kan jeg gå med på om du betaler raskt. bet i kveld kan jeg sende i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...