askretti Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Har problemer med begge dørlåsene, får nesten ikke nøkkelen inn i låsen, klarer ikke å låse, og får nesten ikke nøkkelen ut av låsen igjen! Er sånn på begge dørene. (Har ikke fjernstyrt sentrallås heller...) Nøkkelen går helt fint i tenningslåsen, så det må være feil med låsene. Noen tips om hvordan jeg skal fikse dette??
MikaelR Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Har hatt samme problem på min e36,, æ møtte bytt ut bægge låsan! fikk det gjordt på verksted.. Det e sikket bare vanlig slitasje i låsen
askretti Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Ok, ble det dyrt?? Og da må du ha 2 nøkler til bilen eller??
Kjell Z3 Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Du bestiller lås etter chassinr, da får du lås som passer nøkkelen din.
askretti Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Da er det vel bare å ta turen til Bavaria da!
askretti Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 Tipset fra Bavaria i første omgang var å peise inn litt tykkere olje i låsen.... Det hjalp jo litt da, så da sparer jeg 1800 som de skulle ha for nye koda låser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå