MetZ Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Hei.. Jeg har nylig montert en chiptuning boks fra DTE-system i bilen min (318TDS, 1998). I medfølgende monteringsanvisning sto det litt om justering av boksen (liten justerings skrue på den ene kortsiden). Man skal vistnok skru med klokka til bilen avgir sort eksos, og så tilbake til eksosen er ren igjen.. Da skal den være bra.. Prøvde på dette, både når bilen sto i ro med turtall på 2500-3000, samt under kjøring med en bil bak for å se om det ble endringer på eksosen.. Ingen ting liksom.. hehe.. Merker tydelig økt effekt og drag på høye gir, hærlig, men er litt usikker på om jeg har fått stilt boksen skikkelig inn.. Så om det er noen som har noen tommelfingerregler eller bare gode tips om innstilling av disse boksene, så mottas de gjerne... -Tom- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetZ Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 BumP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå