landego1 Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Var så avsindig heldig å paje bilen i helga, med påfølgende utgift til nye bakdekk... Etter å ha kjørt et par dager nå, så merker jeg at bilen vibrerer noe avsindig i høye turtall.., drar av bakdekket, og oppdager at sentreringsringen er borte ... - det helve***es dekkverkstedet fikk blodpris for 2 nye bakdekk, og har i tillegg klart å rote bort ringen som stod i felgen når de fikk den inn. Har vært i kontakt med dekksjappa, men ringen er tydeligvis borte for godt. Noen som vet hvem man kan kontakte for å få tak i slike ringer til MAM felger, felgene fulgte med bilen, og forrige eier vet heller ikke hvor de er kjøpt. Autoparts Bodø har prøvd ganske hardt å få tak i ringer, men etter å ha stått i tlf en hel dag så måtte sjefen dær gi opp..
Klinz Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Ta måla so skaffe alle dekk butikker dei ringene, Møl senter på felg og adde du budd nærmer so hadde eg hatt liggende sikkert..
opt Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Jeg fikk tak i nye ringer til mine BBS-felger, de lå da i en eske fra Norengros, selv om det var felgdistributøren som jeg bestilte de hos. Kanskje du kan spørre der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå