bmwp8 Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Hei. Har kjøpt en orginal bmw telefon her på forumet å prøvd å fått et bilfirma tel å koble den til men dem finner ikke ut hvordan man gjør det. Dem fikk oversendt noen tegninger fra bmw men dem var ikke til mye hjelp.. Kjipt å ha kjøpt en telefon jeg ikke får koblet til å tatt i bruk Noen som kan hjelp meg???? PLizzzzz Takker for alle svar!
bmwsel Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Hvilken telefon er det da? Bilde? Hvilken modell er bilen din, og hvilke utstyr har du i den fra før?
bmwp8 Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 er en 99 mod, har vel det meste av utstyr fra før av, har også uttak for telefon på rattet. hvilken tlf det er skal jeg ikke si med sikkerhet....står liksom bare bmw på den...hmm men kan ta et bilde så du får se den...
bjalle Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Man må ha en gsm modul i bagasjerommet med tilhørende antenne og dra kabel fram til midtkonsoll,bilen må også programmeres for telefon hos ett bmw verksted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå