magnus28 Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... CoMa607989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Bare å spørre om det skulle være noe dere lurer på! Norges billigste! Og flott kombinasjon av farger! Genial bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Ingen som har bruk for en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwselger Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Oi! Det var billig! Har sett den... Kjørte gjennom Veggli for et par uker siden... Tror jeg må prøve å grave etter penger så jeg får tak i den før noen andre får kloa i den! Har du bilde av sommerhjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Denne skulle jeg gjerne hatt! XI systemet er helt utrolig å kjøre med.. *sukk* må dessverre vente litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Har ikke bilde av sommerhjula. Men de er fine. Tar gjerne innbytte, men da helst i 5 serie pga plass. (får nr.2 i april:)). Gjerne eldre IX, eller nyere 2WD. Kan og vurdere en billigere bil uten 4WD, så får jeg heller kjøpe en gammel 5er IX ved siden av. Åpen for forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Prisen er vel ikke noe å si på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Prisen din er fin, synes nå jeg hvertfall, tror det bare er et elendig marked for biler om dagen! Dessuten en pen bil, så rart den blir liggende.. Skulle som sagt gjerne kjøpt bilen din, men blir litt mer enn hva jeg hadde tenkt å bruke på neste bil.. dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg