BAYERNRACING Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Hei jeg trenger hjelp men touringen min. Motorn er ombygd med 2.4 td veiv og skal gå veldig godt. men når bilen går så fjusker den. Har sjekket om det er falsk luft men det er det ikke. Eneste som jeg har lagt merke til er at pluggene er sotete unntatt på syl. nr 6 Jeg har byttet alt dette uten at det er noe som helst endring.. -Veiv sensor -Luftmengdemåler. -Lambada sonde. -Tennplugger. -Tennkabler. -Fordeler lokk. -Rotor. -Tomgangs regulator. -Alle dyser og galleri. -Kaldstart ventil. -Prøvde også en annen hjerne for å utelokke det. Men bilen små fjusker, det er ingen ulyder i motor og alt ser ut til og være i orden. Dra ikke som en 2.7 liter bør gjøre! Trenger hjelp fort for bilen skal på eu kontroll og få på skilt!!
BAYERNRACING Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 nei det er det ikke.. skulle ha hatt det..
Stianvi Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 ta en komp test. sjeldent bra når en plugg skiller seg ut. bruker den kjølevann?
BAYERNRACING Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 virker som den pluggen er bløt av vann. skiftet olje tettninger på ventilene i går så ikke er det olje og heller ikke bensin, det var skiftet topp pakning rett før jeg byttet den til meg. kan pakningen være lagt på feil tro??
Stianvi Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 det kan skje, jeg har aldri byttet toppakning på e30 før, men kan skje at den blir lagt på feil ja. eller hvis du har kjørt den hardt når den er kald, da kan toppen bli skeiv, eller i værste fall sprekke. men har du no kjølevann forbruk da?
BAYERNRACING Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Skrevet Januar 21, 2008 merker ikke et stort forbruk på vann nei men som sagt så blir bare den pluggen på nr 6 blaut av vann. ville ikke alle pluggene blitt sånn vis pakningen ble snudd feil? har uansett bestilt meg topp pakning til den nå og skal ta av toppen og se for dette er det pussigste jeg har vært borti ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå